
Intriguing performance (a combination of different dance sequences, solos and duets) and dance of skillfully incorporated to Leszek Bzdyl's theatre debutante Tatiana Kamieniecka, gave an effect of interesting - close to Vian's prose - show; a show that is full of surprising turns of action and treats innovatively subjects of love, youth, life and death." [...]
by Lukasz Rudzinski (www.trojmiasto.pl)
Wersja polska (oryginalna):
[...] "Czerwona trawa" Teatru Dada von Bzdülöw to trzecia próba zmierzenia się z prozą Borisa Viana, duchowego patrona tego teatru. Tancerze Dady tańcząc w charakterystycznej dla teatru scenerii - naświetlenie scen kolorowymi światłem, obecność nietypowych rekwizytów (tym razem były to podłużne zielone termofory wypełnione wodą i fryzjerskie suszarki na stojaku), świetna pulsacyjna muzyka (Mikołaj Trzaska) - przenieśli motywy z twórczości Viana na język tańca. I właśnie różnorodny taniec pięciu tancerzy (oprócz Bzdyla i Chmielewskiej to Radek Hewelt, Ula Zerek i Tatiana Kamieniecka) - pozwala nazwać ten spektakl jednym z najciekawszych wydarzeń Wybrzeża Sztuki.
Intrygujące wykonanie (połączenie różnych sekwencji tanecznych, solowych i w duetach) i taniec umiejętnie wkomponowanej do teatru Leszka Bzdyla debiutantki, Tatiany Kamienieckiej, dało efekt w postaci ciekawego, bliskiego prozie Viana spektaklu, pełnego zaskakujących zwrotów akcji i nowatorskiego potraktowania tematów miłości, młodości, życia, czy śmierci. [...]"
by Lukasz Rudzinski (www.trojmiasto.pl)
Link to the whole article:
http://kultura.trojmiasto.pl/Wybrzeze-Sztuki-pelne-sztuki-z-importu-n33736.html
No comments:
Post a Comment